pondelok 22. apríla 2013

AKO SA ZBAVIŤ SMOLY?



Každý z nás to pozná, niekedy jednoducho máme Deň Blbec, a nevieme sa z toho vymotať, niektorým také dni pokračujú ďalej.... 
Ja také dni, resp. obdobia mávam tiež. Väčšinou sú to tzv. vypovedacie obdobia, vypovedávajú mi rôzne veci ako počítač, telefón, nejde svetlo v miestnosti, pokazí sa kočík, výťah.... všetko niekoľko dní za sebou, človek len čaká a čaká, kedy ten kolotoč skončí......  

Rozčuľovanie sa nepomôže, a jediné, čo robím je, 
že si uvedomím dané "zlé obdobie", a trpezlivo čakám kedy skončí..... 

Potom to skutočne skončí, a niekedy sa to aj zlepší, nastanú príjemné zmeny, nové poznania, zážitky...... 
Čo by som ale robila, keby sa mi smola lepila na päty celý polrok, rok, alebo celý život? Ja neviem, zrejme by som navštívila nejakú čarodejnicu, aby ma odčarovala, lebo to už by skutočne nebolo normálne a niečo nie je v poriadku.....

Verím na energie, pozitívne, negatívne, sú stále okolo nás, 
v ľuďoch, veciach, na zemi, vo vesmíre..... 


Keď sa to deje mojim blízkym...

Ak sa zlé veci dejú mojim blízkym a viem, že tí ľudia majú dobré srdce, sú to dobráci, no hocikam vykročia stúpia do...... pomaly sa začínajú utápať v depresiách a začnú mať hrozivé myšlienky o tom, ako ich život nemá zmysel...... A ja sa na to nemôžem pozerať, chcem pomôcť, chcem aby sa to zmenilo, aby boli šťastní a dostali to, čo si zaslúžia.....
Jeden môj blízky známy mal práve takú smolu. Niekoľko rokov v práci zneužívali jeho dobrotu, nakoniec ho vyhodili a nezaplatili mu 3mes. plat!  V ďalšej práci to isté..... Potom, keď mu už po polroku poslali výplatu z prvého zamestnania, vybral si peniaze z bankomatu, a po ceste električkou mu ich všetky ukradli! Telefón mu zablokovali, pretože dlhoval na faktúrach, a samozrejme, že sa každý deň snažil nájsť si prácu, prezeral si ponuky na nete, prešiel si aj osobne niektoré firmy, kde nechal svoje životopisy.... Ale všetko bolo akési zablokované, zlé sa naňho valilo zo všetkých strán, aj choroby,.... už neveril ničomu ani nikomu..... 

Ako takémuto človeku pomôcť? Čo spraviť?


Samozrejme, že som mu hovorila, aby pozitívne myslel, nenechal si pripustiť k telu nič negatívne, takisto som mu navrhla ísť do kostola a pomodliť sa ak je veriaci.... no už bol v takom zúfalom stave, že nechcel robiť ani veriť v nič....

Skúšala som na internete hľadať nejaké čarodejnice, čo by ho odčarovali :-), no nikoho som nenašla.... 

Raz so išla do mesta, a našla som tam nový ezoterický obchod, tak som sa tam zastavila...
Príjemná atmosféra kopec krásnych energetických kamienkov, niektoré mám doma, ale už ani neviem kde sú....Bola tam príjemná pani v strednom veku a pýtam sa jej či mi vie poradiť nejaký kameň proti "smole"! Vyrozprávala som jej príbeh známeho, a zúfale sa spýtala, či by mu nejaký kamienok pomohol..... Podľa jej múdrych rád som nakoniec kúpila hneď tri.....


Bolo to pre chlapa, takže náramok by nebol vhodný, preto som vybrala prívesok na krk a dve čierne kožené šnúrky (ak by sa mu náhodou jedna roztrhla, aby to tá druhá udržala na krku :-), a navliekla naň tieto tri kamene:

1) čierny turmalín (skoryl) - najsilnejší kameň pre ochranu človeka, odpudzuje absolútne všetko zlo,  negatívum, čo sa do človeka dostáva..... 
Vťahuje do seba nepriaznivé pôsobenie iných ľudí, závisť, nedôveru, hnev, zlobu a to tak, že ak máme čierny turmalín pri sebe, tak tieto negatívne vibrácie v tej chvíli veľmi nepociťujeme. Takisto nás turmalín ochraňuje aj pred vlastnou zlosťou a zlobou a pomáha nám nájsť vnútornú orientáciu duše. Čierny turmalín nás ochraňuje pred škodlivým žiarením - môžete si ho položiť vedľa televízora, počítača. Vraj veľmi účinne deaktivuje patogénne zóny a negatívne žiarenie zo spotrebičov.


čierny turmalín 

2) akvamarín - pre pozitívne myslenie, proti depresiám, prečisťuje naše myšlienky, podporuje nás k pocitu vnútornej slobody a zvyšuje schopnosť intuície.


akvamarín 

kúpiť si ho môžete napr. tu:
http://www.liecive-kamene.sk/privesky/privesok-akvamarin-1/
2) citrín - pre zlepšenie finančnej situácie, citrín je kameň, ktorý priťahuje financie. Podnikatelia by ho mali mať niekde blízko pracovného stola, alebo jednoducho by ho mali nosiť pri sebe. Citrín totiž podporuje tvorivé vyjadrenie, komunikáciu, kreativitu a myslenie, dodáva energiu.

citrín
kúpiť si ho môžete napr. tu:
http://www.feng-suej.sk/obchod/citrin-privesok


Či mi veríte alebo nie..... 
Známemu zavolali s ponukou práce hneď na druhý deň ako si to dal na krk!

Nebola to veľmi dobrá práca, ale lepšie ako nič, takže to vzal. O týždeň však dostal ďalšiu ponuku práce, vyberali medzi ním a ešte jedným a hádajte čo? Áno, získal aj druhé zamestnanie, toto bolo omnoho lepšie, teplejšie miestečko, stravné lístky, atď..... 

Preto sa rozhodol prvé zamestnanie ukončiť, a začať pracovať v tom druhom. Veľmi sa mu tam páči, zamestnanci sú tam všelijakí, závisť je jednoducho všade, ale robí si svoju prácu, a je šťastný, spokojný, a čo je na tom to najvtipnejšie, telefonáty s ďalšími ponukami práce mu stále vyzváňajú! 
Ale už nechce iné zamestnanie, je mu dobre, tam kde je. Jeho finančná situácia sa zmenila o 360 stupňov, prišli mu dokonca aj nečakané financie z daňového úradu a nebolo to len pár Eur.

Zostala som z toho úplne vyvalená, lebo taký obrat som skutočne nečakala.... Neviem, ktorý z tých kameňov zaúčinkoval, a či to vôbec boli práve tie kamene, čo pomohlo, a či to nebolo len placebo jeho myslenia, že začal myslieť pozitívne veriť tomu, že sa stane zázrak..... Každopádne všetko sa zmenilo, a je jedno, či tie kamene skutočne fungujú, alebo je to jeho viera, že fungujú, dôležité je, že začal pozitívne myslieť a je šťastný!

Nie som žiadny liečiteľ, čarodejnica, ani sa tomu profesionálne nevenujem, poznám len pár kamienkov, a verím, že nejaká energia v nich prúdi, tak ako vo všetkom okolo nás....

Každopádne, po tomto zážitku sme navštívili ďalší ezoterický obchod v inom meste, a kúpili mame liečivý kameň na žlčníkové problémy, lebo žlčník jej síce vybrali, ale dostala tam infekciu, a nejako sa jej to nezastavovalo...... Ako kamienok začala nosiť, infekcia ustúpila... Bola to len náhoda? Niekto raz povedal: "Náhody neexistujú"....... Sú to zaujímavé zážitky a ja si myslím, že každý kto má takú smolu v živote, už mu môže byť jedno či si ten čierny turmalín zavesí na krk alebo nie, za pokus nič nedá...... Vyskúšajte to a dajte mi vedieť!

POZOR! TÍ ZNALEJŠÍ V OBORE MI POVEDALI, NIE KAŽDÝ ČLOVEK TEN KAMEŇ ZNESIE, TREBA ZISTIŤ, KTORÝ JE TEN PRAVÝ PRE VÁS... TÝCH OCHRANNÝCH JE VIACERO.....

O kamene sa treba starať!

Tie kamene sú živé, prúdi v nich energia a aj ony sa časom vyčerpajú po toľkej "práci" odstraňovania všetkého zlého čo na vás útočí! To sa môže prejaviť rôzne - zlomí sa, odpadne z kovového prívesku, alebo prestane účinkovať...... Očistiť ich môžete vodou, morskou soľou, slnkom, zemou...... 
Všetky očistné kúry si môžete dopodrobna prečítať tu:
http://www.liecive-kamene.sk/starostlivost/

Ja som vybrala len niektoré z očíst....

Soľný kúpeľ
Kamene uložíme cez noc do suchej morskej soli tak, aby v nej boli úplne ponorené. Túto soľ následne vyhodíme, nepoužívame ju už ďalej. Kamene môžeme čistiť tiež roztokom z morskej soli vo vode. K tomuto účelu rozpustíme 2-3 polievkové lyžice čistej morskej soli v litre vody a kamene do nej na noc položíme.

Po každej očiste sa dajú kamene ešte energeticky nabiť a to tak, že ich na niekoľko hodín necháme na slniečku.

Vybitie v chladničkeTáto metóda nie je veľmi rozšírená, je však jednoduchá. Kameň alebo náhrdelník vložíme do sáčku (možno predtým zabalíme do bublinkovej fólie) a na dve hodiny vložíme do mrazáku. (Táto metóda môže byť aj nebezpečná, pretože ako laici nevieme vždy presne povedať, ktorý kameň má vysoký podiel vody a teda veľmi by sa mrazeniu nepotešil...) Hovorí sa, že takto vybitý kameň nepotrebuje čistenie na informačnej rovine. 
Vizuálna očistaKamene môžeme čistiť a nabíjať tiež silou nášho ducha a našich predstáv. Vezmeme kameň do oboch rúk a predstavíme si, že cez neho prúdi čistá, pramenitá voda a odnáša všetku nečistotu. Potom si ešte predstavíme, ako Slnko presvieti kameň svojimi zlatými lúčmi. 
Môžeme si tiež predstavovať, ako kameň, ktorý držíme pred sebou v dlani, obopína čisté Božie biele svetlo. Sústredíme sa na kameň s prianím, aby sa z neho, s Božou pomocou, negatívne energie odpútali a vzdialili a kladná čistá energia sa do neho opäť vstrebala. Môžeme tiež priamo prosiť kameň, aby sa v ňom negatívne energie premenili v kladné. Pri tomto procese kameň pozvoľna prevraciame v ruke.
Skúška očistyNajjednoduchšou skúškou očisty kameňa je skúška kyvadielkom. Iným, náročnejším spôsobom, je pocitová skúška. Kameň držíme v dlani a pýtame sa svojich vnútorných pocitov. Kameň nie celkom zbavený nečistôt "pálí" v dlani. 
Napíšte mi svoje názory, kliknite na Komentáre, a napíšte mi vaše skúsenosti......

Katarína.



1 komentár:

  1. 360 stupňov? :D Takže sa vrátil na začiatok, kde bol? K tej smole?

    OdpovedaťOdstrániť